من و غم


ღ♥ღ♪ طلوع يك عشق ♪ღ♥ღ

                           

 

دست های منو با تو خیلی فرق داره من دستامو برای سلامتیت پیش خدا بالا میبرم و تو برای نبودن من دست میزنی و شادمانی میکنی

 

 

 

                          تنهایی یک بغض مدام است که هر لحظه بیم شکستن میرود 

 

 

 

هیچکس تنهایی ام را حس نکرد لحظه ای ویرانی ام را حس نکرد در تمام لحظه هایم هیچکس وسعت حیرانی ام را حس نکرد انکه سامان غزل های من است بی سرو سامانیم را حس نکرد

 

 

  ازم پرسیدن چطوری؟گفتم رو به راهم نمیدانستن که رو به راهی هستم که او مرا تنها گذاشت

 

 

                          



نظرات شما عزیزان:

آسیه
ساعت17:28---30 ارديبهشت 1391
سلام نیلوفر جان ممنون که بهم سر زدی چقدر احساس تنهایی میکردم
پاسخ:خواهش عزیزدلمممممممممم


saman
ساعت16:30---21 ارديبهشت 1391
سلام لینکت کردم
منو به اسم غمکده لینک کن


مجید
ساعت22:36---17 ارديبهشت 1391
سلام نیلوفر خانم.من و شما خیلی وقت باهم تبادل لینک کردیم.
توی لینک های وبلاگ شما از بالا لینک 12 همی مال منه،توی وبلاگ من از پایین چهارمی.


مجید
ساعت20:20---16 ارديبهشت 1391
یادم باشه که یادت بیارم که یادم بندازی که یادت بمونه یاد بگیری به یاد بیاری که همیشه به یادتم و یادت هیچ وقت از یادم نمیره ،این رو یادت باشه، یادت نره دوستت دارم

amin
ساعت23:51---11 ارديبهشت 1391
kheiiili aliiiiiiiiiiiiiii boood khoshe man amadddd'

امیر
ساعت9:29---11 ارديبهشت 1391
سلام هم گرمی هم با استعداد
وبلاگت هم بسیاز زیبا و جذابه
دقیقا مثل انرژی های مثبت خودت
حیف که فرصت ندام همش رو بخونم اما مشت نمونه خرواره
بازم مرسی


sweet love
ساعت15:57---10 ارديبهشت 1391
سلام معلومه کجایی هیچ خبری ازت نیست آپم زود بیا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| سه شنبه 10 / 2 / 1391برچسب:,| 13:6 | نيلوفر[niloofar.m2]|

De$ign:khanoomi